donderdag 3 oktober 2013

Dag 33 #365daysproject Kipjes

Als ik met de fiets naar m'n werk ga zie ik ten eerste de verbruikte calorieën flink oplopen (goed!), en ten tweede kom ik onderweg allerlei dingen tegen (leuk!).
Gisteren zag ik op de markt bijvoorbeeld een aantal duiven, keurig op een rijtje. Ik stapte voorzichtig af en probeerde een foto te maken. Maar hoewel ze anders zo brutaal als wat zijn, scharrelden ze nu in kluitje om elkaar heen... Dus geen geschikt fotomateriaal meer.
Maar vandaag zag ik een groepje mooie kippen bij een oud hek. Maar zij kwamen direct naar me toe, dachten vast dat ik wat lekkers kwam brengen... En het was zo'n koude ochtend dat de lens besloeg! Toch maar gedaan, het is elke ochtend zo'n leuk tafereeltje. Kortom, als je je ogen maar open houdt, zie je echt vanalles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten