dinsdag 31 december 2013

118/365daysproject Laatste dag van 2013

De laatste dag van het jaar...

Het was een mooi jaar, met verschillende memorabele momenten.
Ik liep voor de eerste keer een ladiesrun.
Maaike slaagde voor haar havo en ging voor het eerst alleen op vakantie.
Mireille ging naar de tweede, met een prachtig rapport..zó fijn om dat te zien! Mijn lieve kleine grote meid...
We gingen naar een prachtig gebied in Frankrijk op vakantie en genoten daar! Wat hebben we daar een fijne vakantie gehad, en wat een mooie foto's heb ik daar kunnen maken!
In augustus gingen Maaike en ik naar Parijs, een examencadeau! Wat hebben we daar een super 4 dagen gehad...we denken er nog steeds met een warm gevoel aan terug!
In dit jaar heb ik al mijn creativiteit kwijtgekund in het organiseren van evenementen voor verwenzorg. Gaf heel veel drukte, maar ook zóveel voldoening! Op het werk hebben er ook wat veranderingen plaatsgevonden, waar ik best wel blij van werd...!
Mn lief en ik hebben samen heel wat fijne wandelingen met goede gesprekken gemaakt (vaak richting het café), ik ben dankbaar dat we het zo goed hebben samen.
Ik heb nieuwe mensen leren kennen, nieuwe vriendschappen gesloten...dit is altijd leuk!
Kortom...we sluiten een mooi jaar af, en gaan richting een heel nieuw, leeg, ongerept jaar. Ik ben er klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten