zondag 7 september 2014

300/365daysproject Vrienden en fietsen

Hoera! Ik heb nummer 300 bereikt! Toch is er onderweg iets mis gegaan, want ik had al op nummer 365 moeten zijn...

Vandaag was een grote dag, Ride for the roses. Pieter ging hem fietsen, en ik ging als vrijwilliger in de stand van de KWF staan. Dus ging om 6.10 uur mijn wekker (aaargh), en om 7.15 uur zat ik op de fiets, bepakt en bezakt met een grote mand en twee kannen koffie.

We zetten de stand in elkaar, dronken koffie en wachtten op de eerste fietsers...en nog meer fietsers...en nog meer fietsers. Het werd een hele drukke dag, gevuld met sjaaltjes (buffs), fietsers, praatjes, koffie. Ik sprak af met lieve E, moesten dringend weer eens bijpraten, daarna wachtten we de mannen op bij de finish (maar ook daar kwamen ál die duizenden fietsers weer langs dus we moesten heel goed speuren). Vermoeid maar voldaan kwamen ze binnen, goed gedaan mannen!! Trots op jullie en deze dag!

Met elkaar dronken we nog een biertje op de markt en zo waren we om half 5 dan weer thuis. Moe maar voldaan na een mooie dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten