zondag 21 december 2014

365!!! of the 365daysproject

Belangrijke dag, voor mij dan: ik ben jarig vandaag, mijn 48e jaar is vandaag ingegaan; ik ga er wat moois van maken!

Enne... het is de allerlaatste aflevering van mijn 365 dagen-uitdaging! En een uitdaging was het! Soms viel het echt niet mee om weer iets leuks te fotograferen, en soms had ik wel 5 leuke dingen op een dag! Maar ik blijf erbij, dat je in elke dag minstens één klein dingetje moet zien te vinden waarvan mínstens je mondhoeken krullen! 
En dat is en blijft gelijk mijn goede voornemen op deze eerste dag van mijn nieuwe jaar: pluk de dag!

We vierden deze dag met mijn lieverds in Antwerpen. Lekker door de stad geslenterd, 's avonds lekker gegeten en daarna genoten van de Hobbit. Een heerlijke dag!
Vanochtend ben ik ook nog erg verwend met mooie en lieve cadeaus...

Ik neem geen afscheid, want ik ga gewoon verder... alleen heb ik niet meer die verplichting van het elke dag moeten. Tot gauw!

Liefs,
Rianne





Geen opmerkingen:

Een reactie posten