zondag 15 februari 2015

Dag 2 Londen Toeristen

OGoooodmorning Londen!
Lig ik 3 nachten niet naast een nachtelijke snurker (ik ben er nu zelf één, geloof ik!), ben ik elke keer heel vroeg wakker (uitgeslapen, bang dat mijn wekker niet afgaat). Maar dat geeft niets... pluk de dag!

Gisteren was een volle, interessante dag. We begonnen met een rondrit met gids, die ons heel erg veel leukee dingen over de stad Londen en haar geschiedenis vertelde. 




De middag was voor onszelf, we slenterden over Piccadilly Circus en door de grote straten, en aten heerlijk bij Muriel's Kitchen. Wat kan een cola toch heerlijk zijn na zo'n drukke dag!



Voor de avond hadden we ingeschreven op de tour Londen by night, ook dat was heel erg mooi!



Dood- en doodmoe arriveerden we met enige vertraging laat bij het hotel. En vandaag hebben we een vrije dag, die we gaan beginnen met een eerlijk ontbijtje en dan op naar de Londen Eye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten