zondag 25 augustus 2013

Leeuwen en beren uit de weg

Heerlijk hardgelopen sinds alweer een tijdje... In de vakantierustig aan gelopen (want: onbekend terrein en véél te warm!). Na de vakantie nog maar een keer gelopen, had ook nog andere dingen op de agenda staan, vorige week in Parijs (écht geen tijd gehad én benen waren veel te moe!). Maar u was het dan eindelijk weer eens een normale zondagochtend, en ik ging! Heerlijk was het.
Deze keer geen zorgen of stress die ik eruit moest lopen, maar gewoon, heerlijk, lekker, luchtig. Ik bemerk een soort van rust bij mezelf door veranderde omstandigheden... (De goede lezer weet wel waar ik het over heb). Geen beren in mn hoofd en leeuwen op de weg, heerlijk!
We zijn alweer een week terug uit Parijs, ik moest wel weer even landen hoor. Gelijk maandag gaan werken, cursus, kletsen met iedereen... Parijs zat nog wel een beetje in mn kop, wat een prachtstad en wat een leuke tijd met oudste!

Ik denk ook nog over mn priject, het #365dagenproject. Heb er toch wel zin in... Ga elke dag dan iets vastleggen wat ik mooi, leuk of ontroerend vond..... Zou dat lukken? Ik slaap er nog een nachtje over....
Vanavond eerst maar eens genieten van Kausay Pacha, het grote openluchtevenement van Goes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten