zaterdag 18 januari 2014

136/365daysproject Memory jar

Vandaag heb ik iets heel leuks gemaakt. Het is een memory jar, een pot voor herinneringen...
Eerst heb ik een mooie glazen pot gezocht (een projectje op zich, haha), toen een mooi kaartje. Bij de Hema vond ik een alfabet-stempelset en daarmee stempelde ik de woorden op het kaartje.

Wat is nu de bedoeling: ik ga de leuke moment of gebeurtenissen die ik niet wil vergeten, op een briefje schrijven en in die pot doen. Maar dat kan bijvoorbeeld ook een compliment zijn, een filmkaartje van een goede film...
Ik las dat iemand in de vakantie elke dag opschreef wat er leuk was, en dat ze dat met het gezin in de sombere dagen van de winter af en toe samen lazen...
Nou ja...het lijkt me een superleuk projectje om te doen! Ach, en vergeet ik het, dan heb ik in ieder geval een mooie glazen pot erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten